Google Website Translator Gadget

mandag 7. februar 2011

Fiiine klær

Superfornøyd med ALLE plaggene, ja det er jeg! Nå har jeg både ny vinterjakke og en slim fit bukse å reise i... Sjeldent at jeg finner bukser som sitter bra fordi de blir for vide over lår og hofter, men for trange rundt livet. Dersom jeg går opp en størrelse faller buksa av :( Dessuten må jeg alltid legge buksene opp på symaskin fordi beina er for lange... Men disse buksene satt som et skudd, og man kunne velge lengde (82 cm/86 cm). Kostet 699,- men det var verdt prisen!

Knallblå jakke

(Buksen er både mørkere og tøffere i real life)

Dette blir en lekkert antrekk med forrige ukes innkjøp: Marco Tozzi-boots ;)
Marco Tozzi er et fabelaktig merke. Skoene passer perfekt til min fot.

Sjekk ut nettsiden: http://www.marcotozzi.co.uk/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar