Google Website Translator Gadget

lørdag 5. februar 2011

Jeg hater deg

...og det kommer aldri til å bli oss igjen. På tide at du innser det.

Du er et svin!

Ps: Løgn og utroskap er uakseptert... Det verste er at jeg ikke vet hvilken av delene du er (en løgner eller et utro svin), eller om du er begge deler. Så mange løgner, så vanskelig å vite hvordan man skiller det lille av sannhet fra alle løgnene.

En dame på jobben forsøkte å kysse Mr Y, men han ¨dyttet henne vekk¨ fordi han ¨elsker¨ meg. Og det er ¨sååå¨ mange jenter som vil være sammen med han, men han flørter ikke med NOEN fordi han ¨venter¨ på meg. HAHAHAHAHAHA... Takk, for at du fortalte meg det, low-life scumbag... Jeg var forøvrig også et forferdelig menneske som tror at jeg har rett hele tiden, men altså... Den begynner å bli gammel nå. *Gjesp* Fy faen, så ekkel du er som tror at jeg har lyst til å røre deg igjen etter at du har fortalt at du har hatt deg med ei hore på jobben din... Det dummeste er at du faktisk trodde dette utsagnet kom til å bringe deg nærmere meg... At jeg kom til å bli sjalu og innse hva jeg hadde gitt slipp på. Seriøst, jeg dumpet deg, lille venn. Det eneste du har klart å oppnå i dag er å få meg til å trekke meg helt og holdent vekk fra deg. Om det om mulig fantes noe håp igjen om at det skulle bli oss to i framtiden, så har du knust det lille håpet. Alt jeg føler for deg nå, er HAT. Du behandlet dama di som dritt, og du gikk meg på nervene. Du løy til meg flere ganger. Truet med å være utro. Lot meg sitte alene med tårene utallige ganger. Du har ikke rett til å kalle deg ¨mann¨. Du er et monster.

ÆSJ! Enough is enough!! Du er ingenting for meg! Etter hva M gjorde mot meg ville jeg ALDRI akseptert å bli løyet til eller bedratt. Uansett hva du har gjort/ikke gjort, så er det ikke verdt noen tårer. Jeg hater deg. Fra og med i dag kan du gjøre hva faen du vil, men kom aldri noensinne tilbake til meg!!

Han ringte meg 15 ganger med diverse beskjeder... Alt fra ¨jeg kan ikke være uten deg, jeg elsker deg, jeg trenger å høre stemmen din¨ til ¨du er et forferdelig menneske¨... Jadijadijadi... Blablabla... Han irriterte vettet av meg i dag!!!!!!!

SCREW YOURSELF - OR SCREW HER.
I'VE OFFICIALLY STOPPED CARING.

Du er herved fjernet fra ¨emner verdt å nevne¨ i bloggen. Han tror at jeg savner han fordi han nevnes nå og da, så jeg må for Guds skyld slutte med det, så han kanskje kan forstå at

JEG HATER HAN!!!!!!!!
XXX

1 kommentar:

  1. BRA!!! bare kvitt deg med han for alltid! Slett han fra msn,face, ALT!Aldri svar han mer hvis han sender mld. Nytter ikke å ha han snikende i bakgrunnen hele tiden for da kommer du deg aldri videre!
    Once a scumbag, always a scumbag!!! (Du kan også legge til alle andre stygge ting i den regla hvis du vil:P )


    <3 <3 <3

    SvarSlett