Google Website Translator Gadget

tirsdag 21. september 2010

Yilmaz

Han er en fantastisk kjæreste og en enorm støtte for meg. De siste ukene har vært utrolig fine. Vi har virkelig fått liv i forholdet vårt igjen, til tross for avstanden. Jeg har vokst meg sterkere, og mye av det er takket være han. Han er forståelsesfull og så ufattelig POSITIV. Du får meg alltid til å le, Baby ;) Jeg har vært veldig sliten de siste månedene, og han har vært sjalu i tillegg til at han ikke har følt seg særlig elsket, siden jeg bare skyver han vekk... Jeg har alltid vært sånn, men nå har det endret seg. Vi har pratet åpent om ALT. Jeg kan fortelle alle mine tanker til han, og han går veldig langt for å vise forståelse for det jeg snakker om. Han er ikke sjalu som før, og det er utrolig deilig. Jeg vet jo hvorfor han har vært sånn, og at han var veldig redd for å miste meg... Det er ikke lett å innlede et nytt forhold når eksen har vært utro, og i dette tilfellet har vi begge opplevd det. Dere kan tenke dere hvordan det har vært å skulle stole på den andre halvdelen da... :) I tillegg er jeg født i krepsens tegn og er en typisk kreps! Jeg kryper inn i skallet mitt når livet blir vanskelig... Han derimot synes at livet er veldig greit stort sett hele tiden, og har i utgangspunktet lite forståelse for krepsens blandede følelsesliv :D Så jeg synes at han er flink! Og han viser hver dag at han elsker meg :) Jeg viser han også hver dag hvor høyt jeg elsker han :)

Utrolig at vi møttes på en slik måte i fjor... Vi har snakket mye om at det umulig kan være en tilfeldighet. Det er veldig mange faktorer som spiller inn og gjorde slik at vi møttes en augustdag i fjor... Plutselig kom han inn i rommet hvor jeg og min internettvenn satt :) De hadde akkurat kommet fra Ankara på ferie og skulle være i Alanya i seks dager. Internettvennen min hadde jeg chattet med i to år, og han hadde bestemt seg for å møte meg... Men jeg ba han om å ta med noen kompiser, så han TVANG Yilmaz og noen flere til å bli med... :D Yilmaz kom inn døra og sa ¨Yaniyorum¨ - ¨Jeg brenner¨ ... Rød i kinnene, svett og utrolig overlegen. Han sa ikke hei til meg, og jeg som alltid virker overlegen gadd ikke si hei til han... Men jeg husker ennå de første ordene han sa. DET må vel bety noe? Uansett hva som hender mellom oss, så er det ingen av oss som vil være uten vår andre halvdel... Ikke en eneste dag kan gå forbi uten at jeg MÅ snakke med han, se han på Skype og høre hvor mye han savner meg. Jeg elsker deg så utrolig mye, mer enn jeg noensinne har elsket før!!

Nå har han ordnet anbefalinger til han skal søke på skoler i Norge. Han har kommet fram til fem skoler, så det blir spennende å se hvor han kommer inn :) Jeg flytter selvfølgelig dit han kommer inn, uansett hvor i landet det måtte være. Faren ordner med pengene han trenger å vise, for å kunne få søknaden godkjent (nesten 90 000 NOK!!). Nå nærmer det seg med stormskritt, og etter han har sendt søknadene kommer det til å bli nervepirrende... Kommer han inn? Hva om han ikke kommer inn noe sted? Hva gjør jeg da? Jeg blir nervøs bare av å tenke på det... Han MÅ komme inn. Hvis ikke, blir det ufattelig mye stress for oss! Norge har blitt nesten umulig å flytte til... Reglene er så vanvittig strenge for den vanlige mannen i gata, men terrorister og mannfolk som utnytter kvinnfolk, de kan dem slippe inn... Og alle Thai-bertene som gifter seg med 60 år gamle menn uten å ha møtt dem i real life før bryllupet... Velkommen til Norge! Tidligere våpenhandlere og supportere av terrorisme driver familierestauranter i norske byer og håver inn tusenvis av kroner daglig... Som blir brukt til hva? (Nei, jeg mener ikke at alle som selger kebab i Norge er terrorister... Gidder ikke en diskusjon om emnet). Og vår største skam: Mullah Krekar. Verden ler av oss. Hva er galt med dette landet? Det finnes så mange mennesker som ikke fortjener å være her, mens de som virkelig kunne gjort stor nytte i samfunnet vårt ikke får komme inn i landet. Yilmaz skal bli sivilingeniør innenfor et emne hvor Norge virkelig trenger arbeidskraft. Han er en stor ressurs... Jeg håper at Norge kan se det og la han slippe inn uten problemer. Uff, nå ble jeg stresset igjen :)

Jeg elsker deg, Yilmaz'cim ;) Du er mitt alt. Min sjelevenn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar