Google Website Translator Gadget

søndag 26. september 2010

In løøøv....

Takk Gud for Msn og Skype! Jeg lovpriser deg for at du skapte noen mennesker så smarte at de fant ut hvordan de skulle lage disse programmene ;) I går var det ekstra tungt å si ha det til Baby... Han gråt for alt og ingenting. Etter at han var ferdig med internshipet sitter han mye hjemme, og da er savnet sterkere. Klart jeg skjønner han, for har man ingenting annet å fokusere på blir alt så mye vanskeligere. Anyway, det endte med at vi sov sammen... På cam :) Vi sa god natt i hver vår seng, tittet på hverandre innimellom og smilte varmt inntil vi sovnet. Hver gang jeg våknet opp var han der, snorket og pratet i søvne ;) Det var herlig... Føltes nesten som vi var på samme sted. I sju-tiden koblet pc-en min seg ut. Han hadde sett at jeg plutselig ble frakoblet, og jeg våknet av at pc-en slo seg av. Vet ikke hva som skjedde... Overload kanskje :P Men det var fantastisk å sove ¨sammen¨. Jeg sov utrolig godt, litt mindre ensom.

Jeg elsker deg, Baby. Du er mitt alt <3 Snart slipper vi å ty til internett for å kunne se hverandre. Vi skal sove ved siden av hverandre hver eneste natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar