Google Website Translator Gadget

tirsdag 21. september 2010

Jobb

I høst har det pågått en del ting som jeg ikke vil dele inne på bloggen. Mine nærmeste vet hva det dreier seg om... I alle fall var jeg på opplæring for å skulle jobbe med psykisk utviklingshemmede, men etter to opplæringsvakter fant jeg ut at det ikke var noe for meg. Synd, for de var virkelig fornøyde med meg og jeg fikk beskjed om at jeg kunne få jobbe 100% ekstravakter om jeg ville. I går ringte sjefen til meg angående vakter, og da sa jeg som sant var... Neste uke skal jeg på opplæring på et av byens andre sykehjem. Jeg gleder meg, og håper på det beste. Det er sykehjem jeg vil jobbe på. Storkoser meg med å jobbe med eldre mennesker :) De trengte mange folk der, så regner med å få en del ekstravakter... Vil ikke jobbe så mye, siden jeg studerer ved siden av. kanskje 2-3 dager i uka? Må ha tid til å komme igjennom pensum til eksamen, men samtidig trenger jeg nok praksis til å kunne ta den praktiske eksamenen kort tid etterpå :) Et pes når alt er så usikkert, men Yilmaz sa i går at han synes jeg er så rolig angående det hele... At han synes det er skummelt :P Hehe... Sant det, egentlig litt skummelt :P Jeg blir som regel fort deppa når livet går meg i mot, men nå er jeg tøff som bare det og har tatt avgjørelser jeg virkelig er stolt over! Klapper meg selv på skulderen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar