Google Website Translator Gadget

tirsdag 21. september 2010

BACK AGAIN!!

Som dere kanskje har oppdaget ble bloggen min slettet for en stund tilbake...Jeg var drittlei, og årsaken til det var et visst menneske som ikke likte hva jeg skrev om her. Jeg orket ikke beskyldninger og løgner om hvordan jeg er spredt rundt på nettet. Først plaget det meg at noen kunne tro på det som ble skrevet, men nå går det greit. Når folk bare hører èn side av saken, så er det enklere å tro på bullshit... Og de få menneskene som aldri har møtt meg og dermed velger å tro på alt de hører, får tro akkurat hva de vil. ALLE som kjenner meg vet jo hvordan jeg er som person :) Og hvem som har rett og hvem som er heeeeelt på viddene... :) Utrolig hva dumme mennesker velger å tro på kun fordi de er så redde for å miste det de tror betyr noe i livet, og hva drama queens bråker om kun for at livene deres er så ufattelig patetiske. Det er så lett å si ¨hun er sjalu¨ eller ¨hun er syk i hodet sitt¨... Hahaha, veldig rart at jeg ALDRI har gjort noe for å vise at jeg er sjalu eller sinnsyk da!! Hvordan kan et sinnsykt menneske fungere i hverdagen, ha nære venner, et sosialt liv, en jobb og en fantastisk kjæreste? Dersom jeg hadde fortalt slike historier om andre mennesker, så hadde sikkert noen trodd på det også :)

 Jeg kommer sikkert til å være pissed off lenge, for jeg hater mygg som lager ekle lyder og er for små til å se med det blotte øye. De stikker, og stikkene klør, og jeg blir irritert!! Hadde tenkt å lage en annen blogg, men siden denne personen har funnet mine to tidligere blogger ville det vel vært nyttesløst å lage en tredje... Og hvorfor skal jeg la en mygg styre min avgjørelse om å ha en blogg? Det å ikke takle at jeg skriver sannheten, og videreformidler til mine venner hva jeg tenker og føler, og hva som skjer i livet mitt...er virkelig ikke mitt problem. Dette er MIN blogg, MITT liv... Og jeg skriver hva faen jeg vil!! Så får en viss person drite i å lese det jeg skriver, så slipper hun å lage så mye drama og skrive så mye løgner om hva jeg har sagt og gjort og blaaa blaaaa blaaaaaa.... Og sitt såkalte perfekte liv. Jeg har forsøkt å forklare, beskytte meg selv og få situasjonen til å roe seg, men det fungerer aldri... Alltid kommer et motangrep og beskyldninger som er helt sinnsyke... Det tar jo helt av, og masse folk blir inkludert i noe de ikke har noe med. Så jeg har lovet meg selv å ALDRI mer bry meg. Det er ingen vits i å føle seg såret av bullshit. Hva som skjer i denne personens liv har jeg INGENTING med... Jeg har hele tiden latt meg irritere av løgner som kommer ut, spesielt når det går så langt at MAMMA blir dratt inn... Beskyldninger om hvordan hun er, verdens snilleste mamma som aldri engang har flørtet med noen i Tyrkia. Aldri engang solet seg toppløs i Tyrkia. Aldri vært på disco eller bar i Tyrkia. Hun har ingenting å skamme seg over, i motsetning til veldig mange andre som tar helt av når de reiser på ferie... Plutselig blir hun beskyldt for noe hun ikke vet hva er av en bartender som jobbet på et hotell og ALDRI har møtt henne i real life!!!!!! Så jeg velger jo å tro at det bare er denne visse personen som har diktet opp alt... For hvorfor skulle en bartender som ikke vet at mamma eksisterer, plutselig snakke stygt om henne... Det kunne i såfall vært interessant å høre hva i all verden hun hadde gjort, siden hun aldri engang har vært på hotellet hvor han jobber. Likevel: I don't care... Det er latterlig. Alle vet at mamma er supersnill og god :) Jeg har virkelig vært heldig som fikk en mor som bryr seg så mye om oss barna, og har hjulpet oss alt hun kan. Hun ofrer alltid seg selv for at vi skal ha det bra. Takk, mamma :)

Endelig kan jeg reise til Alanya uten å bekymre meg for å møte på noen jeg ikke vil møte :) Jeg HATER mygg, men de fleste mygg forsvinner med litt myggspray ;) Thank God! Bare 23 dager igjen til Alanya :)) I går ble penthouset betalt, så nå er det bare å telle dager og glede seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar