Google Website Translator Gadget

onsdag 8. september 2010

Ny jobb

I dag var jeg til samtale igjen på det stedet jeg var innom i forrige uke. På fredag har jeg min første opplæringsvakt :) Det blir utrolig spennende! Jeg har mange tanker omkring dette. Det blir en helt ny erfaring for meg å jobbe med psykisk utviklingshemmede, siden jeg til nå har forholdt meg til eldre mennesker. Gleder meg! :)

Etter møtet var jeg på politistasjonen for å få attest på at jeg ikke er kriminell :P Så kom Lena og hentet meg, og vi var en tur på Kanebogensenteret. Koselig å se henne igjen og skravle. Det har ikke blitt til at man har møttes så ofte når jeg har vært i Tyrkia så lenge, men nå som jeg er hjemme på permanent basis blir det mye enklere å møtes. Før jobbet jeg fem-seks dager i uka, for å få nok til neste Tyrkia-tur og nok for to personer til å leve der i flere måneder... Hadde ikke akkurat noe veldig sosialt liv når jeg først var i Norge. Det er deilig å gå på skole, få stipend og nå begynne i ny jobb :)))) Måtte bare få sagt det èn gang til :))) Fikk også handlet litt småtteri på senteret, selv med lite penger... Jeg elsker shopping, men hvem gjør vel ikke det? ;)

Nå er det pizza time. Yummi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar