Google Website Translator Gadget

tirsdag 21. september 2010

Filmer

Det er ingen hemmelighet: Jeg ELSKER å se film. Aller helst grøss og skrekk, men den siste tiden har det vært dårlig utvalg i dvd-hylla... Har fått låne to komedier av ei venninne, pluss kjøpt en animasjonsfilm. Dermed har jeg sett tre filmer denne helgen ;) I kveld er det tid for den fjerde... Zombie-filmer er min favoritt, og om noen dager får jeg en riktig godbit i posten: Survival of the Dead. Romero er fantastisk; jeg elsker filmene hans... Dawn of the Dead var fabelaktig god! Survival of the Dead har ikke fått de beste kritikkene, så man må kanskje være et fan av Romero for å like den... Får se ;)

Helgens filmer:

Raising Helen: En kjedelig umorsom komedie med altfor tynn handling og for mange løse tråder...

Just Like Heaven: En søt og noe original komedie. Selv om jeg skjønte hvordan det hele kom til å ende  fem minutter ut i filmen, var dette en underholdende film å se på en fredagskveld :)

Ice Age 3: Meget skuffende oppfølger av en knallbra 1er og en ikke fullt så bra 2er. Denne filmen kunne jeg spart meg for... Forventningene var høye, så fallet ble derfor mer smertefullt... Filmen ble slått av etter halvspilt tid. Rollefigurene var kjedelige, upersonlige og uten gnisten de hadde i den første Istid-filmen. Denne filmen er tydeligvis kun for små barn. Dette er ikke en film vi store barn kan glede oss over. Skuffende :(

Kveldens film: Luftslottet som sprengtes. Filmatiseringen av Stig Larsson tredje bok om journalisten Mikael Blomkvist og den skrudde Lisbeth Salander. Gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar