Google Website Translator Gadget

torsdag 23. september 2010

Snufs...

Nys, host, hark, BLÆH... Kjenner at jeg er på vei rett inn i dette årets influensa. Gjett hvem som lever på nesespray og ser på temperaturmåleren og paracet som sin beste venn? :(( Har en sterk mistanke om hvem som har smittet meg *kremt* Jeg er et av de menneskene som blir syk bare man snakker om sykdom... Immunforsvaret mitt er ikke særlig sterkt, og i hektiske perioder som nå virker jeg som en magnet på alle slags basselusker. PERFEKT timing, siden jeg denne uka skulle slappe av hjemme og gjøre mye skolearbeid. I dag har jeg sittet med en skoleoppgave i TI timer!!! Stirret på skjermen, skrevet noe, slettet det, skrevet noe, slettet det atter en gang... Noen ganger har jeg vært fristet til å rive meg selv i håret. Hjernen min fungerer rett og slett ikke. Det er helt tett i hodet og øynene føles ut som om de skal sprette ut av skallen. Jeg har vondt i muskler og lymfekjertler, og hverken luktesansen eller smaksløkene mine er noe tess. Fikk til slutt skrevet ferdig den første oppgaven, så nå har jeg bare to igjen... Jippi :( Får skrive resten i morgen, for det er fullstendig overload i topplokket og ingenting fornuftig å hente.

Baby hadde sin siste arbeidsdag på flyplassen i dag, så nå er internshipet over :) Det tar visst læreren fem uker å lese igjennom rapporten hans, men han skulle prøve å prioritere den... Jeg håper da virkelig det, siden han egentlig skulle søke på skoler før jeg reiser dit. Søknaden på den ene skolen skal være inne før 1.nov, så jeg er spent på hva som skjer... Selvfølgelig må det alltid være et eller annet pes. Ingenting går smertefritt i livet til Elisabeth. Jeg lurer på hvilken satan det er som alltid fucker til for meg... Den dagen jeg finner'n er det over og ut! I begynnelsen så Yilmaz på det hele som en fleip, men nå tror han sterkt at jeg er preget av uhell. De merkeligste ting skjer, og som regel på én gang... Og når man tror at det ikke kan bli verre, så blir det jaggu meg det. Greit at jeg ler av det, men av og til er det utrolig frustrerende. Jeg må alltid jobbe tre ganger så hardt sammenlignet med de rundt meg... Jeg lurer på hvorfor det er slik. En dag får jeg vel svaret.

Til slutt må jeg si at Luftslottet som sprengtes var overraskende bra. De to første filmene var groteske, og jeg tvang meg igjennom dem... Likte dem ikke. Men den tredje filmen var bra. Mindre vold og brutalitet. Jeg skulle så ønske at den fjerde boka var ferdigskrevet og at det kom en fjerde film, slik at man fikk vite hva som skjedde videre... Men forfatteren kom seg dessverre aldri så langt.

I ettermiddag kom postmannen på døren med pakke til meg :) En stor eske fra GO123. Den slankekuren som jeg brukte i fjor og mistet masse masse kilo med. Jeg har ikke hatt råd til å kjøpe en ny rasjon, men nå har jeg altså gjort det... Så jeg starter i morgen. Blir spennende å se om det er like effektivt denne gangen ;) Anbefaler GO123 til alle som sliter med ekstra kilo. Jeg fikk metthetsfølelse etter hvert måltid, hadde aldri treg mage - GO123 består av fiber, fiber og atter fiber - og shakene smakte godt! Det gjorde meg ingenting å bare drikke i tre uker. Andre lignende kurer har aldri fungert på meg... Jeg klarer ikke én dag med kurer eller barer fra helsekostbutikken. GO123 har alt. Nå har det kommer barer også, så jeg er veldig spent på å prøve de nye produktene.

Link til nettsiden:

http://go123.no/


Miss you Baby...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar