Google Website Translator Gadget

søndag 5. september 2010

Batman Begins

Vi så denne fantastiske filmen i kveld. Den var kanonbra! Batman Begins ble produsert i 2005, men jeg har av en eller annen grunn ikke fått meg til å se filmen før nå. Batman - The Dark Knight som ble utgitt i 2008 var elendig... Den får Batman til å framstå som en taper fra ende til annen, ikke i stand til å forsvare seg selv og med en totalt mangel på superhelt-stempelet som gjør Batman til noe annet enn ¨bare¨ et menneske. Jeg avskydde tolkningen i den filmen, så jeg var spent på den jeg skulle se i kveld...

Batman var akkurat like fantastisk som jeg husket han. Historien bak Batman var utrolig interessant, morsom, actionfylt og ikke minst: Batman var den store helten :))

Batman <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar