Google Website Translator Gadget

søndag 22. august 2010

Tusen tanker...

...i hodet mitt nå. Jeg forsøker å ikke tenke, men tankene er der likevel. Hadde gitt mye for en on-off knapp nå eller en knapp som kunne slettet fortiden. Kan noen si ifra dersom de finner en metode mot vonde minner - som funker?

Etter å ha bodd i Tyrkia og ellers tilbrakt all tiden i Norge på jobb, så har jeg blitt altfor dårlig til å pleie vennskapene jeg har her i Harstad. Lena har reist til Gran Canaria, Stine er i Thailand, Rita har flyttet nordover... Finnes det noen igjen i Harstad by? :( Det er en person jeg savner ofte, men det har gått såpass lang tid at det nesten blir for dumt å ta kontakt nå... Vi forsøkte å møtes i fjor, men da backet jeg ut igjen. For noen år siden hang vi sammen nesten daglig, drakk øl på en onsdag, spiste på Peppes blakke som kirkerotter, møtte masse metalfolk og festet på merkelige plasser. Vi kunne sitte i sofaen din i timesvis og prate om alt og ingenting. Du vet hvem du er... Du sa at du ikke ville plage meg, siden jeg hadde mitt å slite med... Plutselig gikk tiden fra meg. Jeg er så lei for at det ble slik :( Nå er du gravid og skal snart ha liten bebis. Vit at jeg er så inderlig glad på dine vegne! Det gikk bra med deg, og det er jeg så glad for. Du synes sikkert at jeg er en dust som ikke tok kontakt, og du tror nok at jeg sluttet å kontakte deg fordi jeg ikke brydde meg om deg. Men det var ikke sånn det lå an... Vit at jeg savner deg crazy girl.

Jeg savner Marisol og Anette, og dere andre Alanya-people. I natt så jeg gjennom bildene fra fjoråret. Best time of my life... Nå er jeg stuck i Harstad. Har ikke råd til å besøke dere i Oslo... Hvorfor bor alle sørpå? Går med noen ideer, så vi får se hva det blir til. Kjenner ikke at jeg gidder dette her, og nå kommer snart vinteren. Denne uka har det snødd i Hammerfest, og det er snø i fjellene i Tromsø. Hallo, det har ikke vært sommer her i år, og nå begynner allerede snøen å komme?? Hva skjer med verden?

Dilek; Jeg skulle gjort mye for å kunne prate med deg nå. Vi ses i oktober, men det er så lenge til... Har en del å fortelle deg, og du får meg ALLTID i godt humør. Jeg er så glad for at jeg sakte, men sikkert ble kjent med deg :))



Miss u girls!


Let me know if u find that on-off button...

1 kommentar: