Google Website Translator Gadget

mandag 23. august 2010

Leilighet

Jeg og Yilmaz har i den siste uka sett på leiligheter i Alanya, og hatt kontakt med flere eiere uten å finne noe som passet oss. I går fikk jeg svaret jeg ventet på, så i dag har jeg oppgitt personopplysningene våre og skal i løpet av uka signere kontrakt. Vi skal leie i bygget hvor jeg har bodd tidligere, i tre andre leiligheter. Denne gangen skal vi bo i penthouset :D To etasjer, tre soverom, to bad, norske tv-kanaler, trådløst internett, dvd-spiller... Utsikt over byen. 40 kvm takterrasse :D Kan man få det bedre? Hehe, ja jeg VET at vi ikke trenger all den plassen, men leiligheten jeg leide i julen var opptatt... Og som sagt fant vi ingenting annet som passet oss. Noen tok svinhøy leie for middels standard :( Jeg siklet etter penthouset når jeg skulle flytte til Alanya i 2007, men hadde ikke råd til å leie noe sånt over flere måneder... Nå har prisen gått ned, og det blir jo bare for to uker. Jeg stortrives i leilighetskomplekset. Kun norskeide leiligheter, 24-timers vakthold, svømmebasseng og kjempefint uteareal, badstu, treningsrom... Det føles ¨hjemme¨. Yilmaz var der i julen for første gang, og han ville SÅ gjerne at vi skulle bo der igjen. Vi får i alle fall nok av plass, og ikke minst: Fred og ro. Skal ikke klage på det... ;) Wihiii, gleder meg såååååååååååå :)

Hadde forresten en utrolig fin samtale med Baby i stad. Vi trengte det begge to... Ikke vær redd; Jeg kommer aldri til å slutte å elske deg.

Y + E = FOREVER

I fjor sommer, 2.kvelden før vi skulle ut på byen...
Baby, Sercan og Marisol (+Ali og Murat, men de telles ikke :P)

In Ankara, August 2009. Weird :)) We almost didn't know
each other and here we are...

SONSUZA KADAR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar