Google Website Translator Gadget

søndag 22. august 2010

Film, film, film

Filmvalget i går ble The Illusionist med Edward Norton. Jeg er ikke noe fan av dramafilmer, men er desto større fan av Mr Norton. Illusjonisten ble dessverre noe kjedelig. Gjemt inni mellom all ¨mystikken¨ skjulte det seg et standard plot; boy gets girl, boy loses girl, boy gets girl back... Det var en helt OK film dersom man har lite annet å ta seg til, men jeg kunne fint ha sovnet hvis jeg skulle sett den alene. Valget sto mellom Finding Neverland og The Illusionist, men hvor mye jeg enn liker Mr Depp skiftet vi kjapt over til Mr Norton etter å ha skjønt at den filmen var enda tørrere. Jada, den har vunnet oscars, bla bla bla, men jeg HATET f.eks Chicago - og den vant jo en haug med priser. Smaken er som baken osv... :)

I kveld ble det en romantisk komedie (ikke spør...): Failure to Launch med Sarah Jessica Parker og Matthew McConaughey. En helt grei søt film med noen morsomme twister. Fin underholdning på en søndags kveld :) Og med tanke på at jeg er mer into grøsser/skrekk-sjangeren burde vel dette være et pluss for filmen, da det mest voldelige elementet er da Mr McConaughey blir bitt i fingeren av en øgle?


Illusjonisten... Noe kjedelig.
Passe søt, passe morsom... Helt grei søndagsfilm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar