Google Website Translator Gadget

tirsdag 24. august 2010

Husker du?

Manga Cevapsız Sorular - ¨Spørsmål uten svar¨

Denne sangen spilte jeg for Yilmaz julen/nyttåret 2009/10. Godt å ligge på sofaen i armkroken din... Det kom noen tårer den gangen. Alle månedene da vi ikke visste hva som kom til å skje. Vi ventet på hverandre uten å vite om vi kom til å bli sammen... Ingen klarte å skille oss. Det var alltid deg. Fikk deg ikke ut av tankene. Når jeg var i Egypt tenkte jeg kun på mannen i Tyrkia... Hjemme i Norge var ingenting kult lenger. Jeg ville bare tilbake... Jeg ville møte deg igjen... Så ble det da sånn. Herlighet, så spent jeg var når jeg satt ved busstasjonen i Alanya om morgenen 25.desember og ventet på deg! Med en kopp te og munnen full av mintpastiller for å ikke stinke alkohol etter julefeiringen kvelden/natten før :P Jeg hadde glemt å spørre hvilket busselskap du kom med, så jeg så meg rundt overalt - og plutselig så jeg deg. OMG, jeg rødmet som om jeg var 14 år igjen, og torte ikke se på deg :P Jeg skjønte med èn gang at jeg fortsatt var like forelsket som da jeg sa farvel til deg i Ankara fire måneder tidligere... Hehe, jeg vet at du leser dette, siden du har et så fint oversettelsesprogram ;) Vit at jeg elsker deg, bare deg. Jeg visste ikke at det fantes noe så rent og ekte før jeg møtte deg. Det har vært tungt å innlede et forhold, siden jeg er så redd... Men det går bedre nå... Jeg ser at du ikke har tenkt deg noen vei.

Nå er det på tide å si natta! Har en del å gjøre i morgen før kvelden kommer og jeg skal sette meg til rette med anatomiboken. Yeyy...

God natt godtfolk :)


Partymarty på Robin Hood - Nyttårsaften 2009/10 :)))
En knallfin dag/kveld/natt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar