Google Website Translator Gadget

lørdag 21. august 2010

Sløvedag :)

Etter å ha våknet oppi 16:30-tiden i dag pratet jeg en stund med Baby på Msn, Skype og i hustlf. Det er deilig å ha ip-telefoni og kunne ringe gratis til (nesten) hele verden. Så lenge vi prater hustlf til hustlf er de 45 første minuttene gratis, deretter betaler vi noen små kroner... Dessuten har jeg et mobilabonnement; Chess Kontant Utland hvor det koster 89 øre per minutt for å ringe fra norsk mobil til tyrkisk hustlf. Hadde blitt fryktelig dyrt å alltid ringe han på mobilen... Skype er dessuten en super måte å både snakke sammen og se hverandre samtidig :) Men ikke alltid at man kan det... Og nå er dataen til Baby ødelagt, så han kjører den i safe mode uten web cam og lyd. Den funker innimellom, så da får jeg sett han... Bedre å se han litt, enn ingenting... Man setter virkelig pris på all tiden man har ¨sammen¨ når man ikke kan være fysisk sammen.

Nå har jeg vært med mamma på REMA og handlet inn Grandiosa og godis... :)) Har ikke spist Grandis på lenge, og det er noe av hva jeg savner mest å spise når jeg har vært lenge i Tyrkia. Burde kanskje sagt fårikål, kjøttkaker o.l, men det kan man jo lage der. Leverpostei og makrell i tomat har jeg med meg på boks, i tillegg til sur-søt saus, rosmarin og kardemomme. Bortsett fra Grandis savner jeg selvfølgelig norsk fisk, rømme, Norvegia og kålrabi!! Hvorfor selger de ikke yagli lahana i Alanya? :(

Anyway, i kveld blir det Grandiosa, godis og film. En skikkelig sløvedag :)


<3 <3

1 kommentar:

  1. Unnskyld, men hvorfor har du stukket av med bildet mitt aka. tatt det uten min tillatelse?

    SvarSlett