Google Website Translator Gadget

fredag 20. august 2010

Get a life...

Hei du... Ja, DU. Du vet hvem du er... Slutt å lese bloggen min. Tror du ikke at jeg forstår at du er inne og sniker her? Hva slags informasjon er du ute etter? Jeg vil ikke engang vite at du eksisterer... Du har irritert meg i over to år nå, så tålmodigheten min begynner å ta slutt... Jeg kunne vært der du er nå, men jeg valgte å forlate og ikke en eneste dag har jeg angret på valget jeg tok. Ikke tro at jeg vil være i dine sko. Uansett hva jeg hører om hva du har sagt om meg, og ikke minst dine fantasihistorier om hva slags menneske du tror jeg er, så vil sannheten alltid være at jeg vant og du tapte. Du fikk det du ville ha, og jeg har ikke forsøkt å endre på det. Du vet hvordan du er på innsiden, hva du har løyet om. Ikke en eneste gang har jeg forsøkt å gjøre om valget jeg tok. Hvorfor kommer du inn på denne siden og leser hva jeg skriver om? Hva har mitt liv med deg å gjøre? Jeg ga deg restene av mitt gamle liv, for akkurat som søppel kaster man rester fordi man ikke vil ha dem... Jeg er ikke bitter. Jeg sørger ikke. Du er fri til å tro og mene akkurat det du vil... Men det er helt tydelig at du ikke lever i virkelighetens verden. Vi vet begge hvilket menneske du egentlig er... Og du vet at jeg vet. Jeg vet at det plager deg at jeg har rett. Derfor prøver du så inderlig hardt å vise hele verden at jeg tar feil... Hvorfor er det så viktig å beskytte deg og ditt når du er så sikker på deg selv... Du lurer ikke meg. Det har du aldri gjort. Jeg var et offer, men du har aldri sett det fra den siden... At det som skjedde gjorde vondt for meg, at jeg ble lurt trill rundt av han jeg stolte mest på, at han sa akkurat de samme tingene til meg som han sier til deg. Forskjellen på meg og deg er at jeg fant ut sannheten, også takket være akkurat deg. Det han gjorde var utilgivelig. Han gjorde akkurat det samme mot deg i fjor sommer når du ikke var tilstede. GANG PÅ GANG. Folk lo bak ryggen din. Han ringte meg også hver dag, sendte sms-er og sa nydelige ord. Kom med blomster, små håndskrevne kort, smykker med navn og initialer. Han ga meg alt jeg ville ha, untatt respekt. Jeg ante ikke hva han dreiv med. Han ringte meg daglig og vi pratet i mange timer... Likevel dukket du opp, og ikke bare du, men også flere som deg. Helt utrolig hvordan en profesjonell drittsekk klarer å trikse med flere baller i lufta uten at kjæresten merker noenting... Nå er du som meg, og du vet det. Du stoler blindt på han og avskyr meg fordi jeg var den psycho jenta som forsøkte å holde dere vekk fra hverandre... Når jeg egentlig var forloveden hans som han ville gifte seg med i oktober det året. Mannen som hadde en hemmelig mail med masse damer på... En mail han fortsatt bruker og som jeg fortsatt har passordet til. Dum er han som ikke har byttet passord... Og dum er du. Dumme, dumme ku... Du er dum du. Han forer deg med løgner som du trenger å høre for å være lykkelig. Jeg kommer aldri, ALDRI til å ville ha han tilbake... Som kjæresten min sa i går: A shit is always a shit...

Jeg kommer til å slite i mange år med det som hendte. Det kommer til å hjelpe på hvis jeg slipper å bli påminnet om fortiden... Kanskje klarer jeg i framtiden å gå en hel uke uten å kjenne klumpen i maven... Jeg vil ikke at alt det negative jeg opplevde skal ødelegge det fine jeg har med gutten jeg elsker.

Ikke gidd å skrive noe tilbake eller forsvare deg, slik du er så flink til...for jeg kommer ikke til å lytte mer. Det er alltid du som skriver... Denne gangen var det JEG som hadde noe å si, og dette var også siste respons du noensinne kommer til å få fra meg.


Jeg håper at dette er de siste ordene du leser inne på min blogg. Det er på tide å gi slipp nå.

5 kommentarer:

  1. Nu får du väl ge dig!! Du är ju riktigt patetisk. Gång på gång skriver du att han är otrogen mot mig. Men jag får aldrig några bevis på att han är det. Hur ska jag då kunna tro på det du säger?

    Anledning att jag skrev som jag gjorde i min blogg var ett en sak din kära vän skrev om Mustafa. Jag menar det är ju ändå 2 år sedan varför orkar dina vänner prata om det än.

    Jag förstår inte om du nu inte bryr dig om han. Varför läser du min blogg hela tiden? Varför orkar du gå in på en mail som han hade när ni var tillsammans med dig som han använda och skicka till andra tjejer? Varför lägger du ner så mycket energi till att skriva ett inlägg till mig om hur otrogen han är mot mig.

    Anledningen till att jag läser din blogg är för att det är så kul att läsa hur värdelöst ditt liv är.

    Ja men det är väl normalt att en kille skriver gulliga sms. Gulliga kort. Ger blommor och så vidare. Jag ser inget fel i det. Så varför ens dra upp detta?

    Så snälla sluta snacka en massa skit om vilken fantasi värld jag lever i. Jag lever bara den värld du önskade att du levde.

    Och vem fan säger att jag är bättre än han???????

    Visst ler en massa bakom min rygg men mycket har jag skapat själv. Men vet du hur mycket jag bryr mig om det? INGET! Mitt liv finns i Sverige så folk får gärna snacka en massa skit om mig. Det gör dem om dig också. Som psykot som inte klarade av något själv utan fick hjälp av mamma sin. Som att ringa Mustafa, och skälla på hotell chefen och så vidare. Du är inte så jävla bra själv....

    Så lägg ner att ens skriva ett inlägg till mig... Det gjorde ju inte ens jag... Och det var ändå inte riktat till dig utan dina vänner som tydligen inte kan släppa detta.

    Så skaffa dig ett eget liv!!!!
    Och älska den du är tillsammans med nu i stället!!!

    SvarSlett
  2. Uff....stakkar lille dumma svenskbrud. Lev nu ditt liv i din lille bubble, og stanna der! Kom inte ut av den for att strula til andres liv!!!!

    SvarSlett
  3. SVENSKE KJERRIG DU ER HELT UTROLIG PSYKO, SLUTT Å PLAG VENNINA MI U HAR SERIØST IKKE NOE LIV DA. ER DU SÅ SJALU PÅ HENNE ? JEG VET HUN ER PEN OG HUN HAR ALT DU IKKE HAR EKS EKTE KJÆRLIGHET ;D IKKE PRØV KOMENTER NOE MER PÅ HENNES BLOGG WATCH OUT !!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Takk til deg jeg ikke vet hvem er, og takk til deg Anette :) Luv u :)

    SvarSlett
  5. Altså kjære Zandra med Z. One's a cheater always a cheater, så snälla shit i går rundt och si att Mustafa är värdens bästa. Det er ju ditt liv som är värdelös så du HELA tiden måste läsa Elisabeth's blogg. Det er DU som inte har något liv lilla störde gumman!!!

    Jag kände Elisabeth när hon var med Mustafa, och tack gud för att det blev slut så du kunne få hannom. TRASH!

    Elisabeth <3 Yilmaz :)

    Til Elisabeth: Vet du ka vennen min, drit i ei sånn jævla kjærring som har såå jævla masse fritids problema så ho heilte tia må se og sjekke kor bra du har det snuppa! Verdigløs ja, med et ord kan æ forklare kordan ho e: DESPERAT :) hehehe....
    Takk for den du e Elisabeth vennen, for du er UNDERBAR <3

    DILEK AMBARACI

    SvarSlett