Google Website Translator Gadget

tirsdag 24. august 2010

Snork...

Litt trøtt på øyet i dag ja! Sovnet ikke før sola sto opp, men når jeg først sovnet drømte jeg SÅ godt... Sliter med mareritt nesten hver bidige natt, så når jeg da endelig har en ¨normal¨ drøm innimellom er det utrolig deilig å våkne og føle seg glad. Denne drømmen var i tillegg ekstra fin, så jeg skulle gjerne ha sovet noen timer ekstra :P Elsker å drømme om kjæresten... Da føler jeg meg nærmere han på et vis. Han har forresten et internship på flyplassen nå, første arbeidsdag i går... Så nå er han tidlig oppe hver morgen og sover om natten. Hva er det for noe liksom? Nå er jeg oppe om natten uten selskap av han. Kjipt :P Men jeg så stolt av han... Han må jobbe der i èn måned, og da får han det endelige diplomet sitt... Så da begynner han å søke på skoler i Norge :D Jippi :D

Har styra litt i dag som sagt, og føler at jeg har fått gjort unna en del... Og det er alltid godt, så slipper man å ha dårlig samvittighet. Nå har jeg lest de 14 første sidene i den ene helsefagboka. Spennende greier... Og så har jeg laget meg pannekaker. Namenam! :) Deilig å ha kvelden for seg selv, med to søte kattepuser . Jeg elsker de dyrene... De er nydelige! Nå er det tid for Grey's. Adios!

Missy og Fricke - Best friends :)


Fiiine Aramis-pusen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar