Google Website Translator Gadget

mandag 11. oktober 2010

Puster ut!

Klokka er 11:54 og det er sikkert mer fornuftige ting jeg skulle ha gjort, men jeg ligger i senga. Her har jeg ligget våken siden i 7-tiden etter å ha våknet fra en sjokkerende drøm :-/ En drøm som tydelig indikerer at jeg har tilbrakt litt for mye tid på jobb den siste uka! I tillegg la jeg meg ganske irritert over gårdagens episode av Robinson, og hadde en lang samtale med Yilmaz før jeg sovnet... WOW, sier jeg bare!! Syke greier... Alt ble mikset til en altfor ekkel drøm til at jeg har lyst til å nevne det her. Anyway, etter å ha spist frokost og sett reprisen av I gode og onde dager (ehh, nei jeg ser ikke ofte på det), gikk jeg og la meg under dyna igjen. Det er kaldt ute, første snøen kom og forsvant i går natt. Nå har det regnet i ufattelig mange timer og det eneste stedet som føles varmt er plassen under dyna mi. Her har jeg tenkt til å ligge inntil jeg har motet meg opp til å starte med dagens gjøremål.

Update: Har hatt en travel uke! Gikk fra null jobb til full jobb på null komma niks. Beina mine har nesten ikke stått stille den siste uka, for det har vært travle dager. Har tatt ekstravakter i 3.etg hvor jeg ikke har jobbet tidligere. Må si at jeg trives veldig godt allerede :) Veldig hyggelige mennesker som jobber der, og jeg ble tatt utrolig godt i mot. Uka ble veldig travel, og jeg har såvidt hatt tid til å føle på det å hvile før nå. Rett før jeg skulle gå hjem fra jobb i går fikk jeg forespørsel om å jobbe i 1.etg i dag, men jeg var nødt til å ha meg en time-out. Kom hjem i går ettermiddag, spiste middag og krasjet under dyna... Herlig :)

Update 2: Fikk nettopp en telefon fra jobb, så da har jeg arbeid i morgen... Og det føles herlig :) Skal virkelig ikke klage over at jeg ikke har noe å gjøre. Nå har jeg nesten ingenting tid til å gjøre alt jeg skulle ha gjort.

Update 3:torsdag reiser jeg til Tyrkia. Jeg har ikke pakket kofferten, og er usikker på hva jeg skal ha med meg... Har som sagt fått mange nye klær, og da er det vanskelig å velge ut det ¨beste¨ tøyet. Jeg overdriver alltid antall klesskift, så det skal bli en tøff jobb å eliminere ut plagg.

Update 4: Har lært at enkelte mennesker ikke takler å høre sannheten, men velger å tro på sin egen virkelighet. Greit nok for meg... Ikke jeg som trenger en reality check.

Update 5: Nevnte jeg at det har snødd??! Nå er altså vinteren i frammarsj, og uansett hvor mye jeg måtte mislike den lange, mørke vinteren i Nord Norge. er jeg nødt til å finne meg i at den kommer hvert bidige år... Heldigvis skal jeg sørover. Jeg hater vinteren. Etter å ha tilbrakt flere milde vintre i Tyrkia, føles vinteren i Norge ufattelig lang og trist.

Update 6: Skolearbeidet har gått rett vest... Jeg er nødt til å få gjort noe før jeg reiser, ellers blir det veldig slitsomt å ta igjen alt før jul. Først orker man ikke skole fordi man sitter uten jobb og stipend, men så plutselig har man ikke tid til skole fordi man jobber hver dag. Yeyy, selvfølgelig finnes det ingen middelvei.

Update 7: Broren min har fått seg ny jobb. Nå går du fra sykesøster til militarist på heltid. Liker ikke at det blir Afghanistan igjen etterhvert, men jeg skjønner jo hvorfor du drar. Jeg har vel aldri sagt det til deg, men jeg er stolt over å ha deg som storebror! Grattis med ny jobb!

Nå må jeg komme meg ut av senga og begynne å sortere klær. Tre dager igjen, og kun i dag og onsdag å fikse alt på. Må få meg time hos optiker... Det er altfor lenge siden jeg hadde linsekontroll, så de nekter å selge meg flere linser før jeg tar en ny sjekk. Blæh. Må farge håret (ennå ikke hatt tid) og møte Lena i byen før jeg reiser.

Tidsklemma, people!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar