Google Website Translator Gadget

onsdag 27. oktober 2010

Maur og forlovelse.

Shit, dette ble en dårligere update enn hva jeg hadde planlagt. Det har vært et helvete siden sist.  Datamaskinen min ble invadert av maur... Dronningen kom seg inn i maskinen og la egg under tastaturet!!!! Så en kveld vi sjekket nettet og ante fred og ingen fare, så jeg plutselig to maur på skjermen... Deretter et tredvetalls maur inni tastaturet, i høytalerne og overalt i sengen!!!!!!! Vi drepte sikkert femti maur til sammen, og pakket sakene våre i full fart. Måtte riste alle tingene våre... Jeg fant maur på badet, i toalettmappen min, i gangen og rundt omkring på soverommet. Det hele var MOTBYDELIG. Jeg freaket fullstendig ut. Sto bare og hylte og grein, og sa til meg selv ¨dette skjer ikke, dette er et mareritt¨. Vi satt hele natten inne i vaktmesterboligen på 1x2 kvm og ventet på at vaktmesteren skulle komme på jobb. Han forsøkte å finne en løsning for oss, uten hell. Vi tok inn på et 4-stjerners hotell (Okan Tower), så mens Yilmaz fikk seg noen timer på øyet satt jeg i telefonen og fikk ordnet oss en ny leilighet. Vi fikk leie en ny leilighet i det samme leilighetkomplekset, av han vi egentlig skulle leie av... Leiligheten var opptatt når vi spurte, men damen kom ikke før senere, så plutselig var den nå ledig til oss. Vi flyttet inn fort som fy, slitne og forskrekkede over de siste dagers mindre hyggelige opplevelser. Vi brukte attpåtil to dager på å komme oss til hektene, få tatt ut alle sakene våre og forsikret oss om at denne leiligheten var helt maurfri.

De siste tre dagene har vi vært supertrøtte... Sovet og sovet, uten å ha følt oss noe mer våkne. Alt vi hadde gledet oss til i 2 1/2 måned ble ØDELAGT. Vi har ikke fått prioritert forholdet vårt eller hverandre. Det vi har sett er hvor sterke vi er sammen, for vi har taklet denne situasjonen utrolig bra!! Dataen fikk jeg tilbake etter at vi leverte den på service... Den ble renset for maur og egg, men da funket den ikke... Så vi måtte bruke tre ekstra dager på å få den levert til et annet sted hvor de kunne få den til å funke igjen. SUKK...

Nå har roen senket seg i Toprak... Vi nyter den lille tiden vi har igjen. Nå skal vi og hente penger på PTT som faren og søsteren til Yilmaz har sendt... Deretter skal vi hjem og fikse oss før turen går til Mah Peri, en av Alanyas beste restauranter. Vi skal innom og hente forlovelsesringene våre.... Så om noen timer har jeg ring på fingeren og er offisielt lovet bort :))) Ringene var DYRE. Vi måtte dele på prisen... De er fantastisk vakre. De fineste ringene jeg har sett. Vi kunne kjøpt billige ringer til 400 og 500 YTL, men når jeg så ringene vi har valgt visste jeg at de var våre. Pictures coming up ;))

Jeg elsker deg, Yilmaz Avci. Du er mitt liv. Mitt alt. Min sjelevenn. Takk for at du elsker meg minst like mye som jeg elsker deg. Ingen kan måle seg med deg :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar