Google Website Translator Gadget

fredag 29. juni 2012

Snart ut på tur...

Puhh, nå har vi pakket nesten alt. Jeg fant noen klær å hive i kofferten likevel, for det var bare såvidt jeg klarte å lukke den ;) Måtte ta meg en Urge Triple Rush for å få energi i kroppen, siden jeg egentlig var sliten før jeg hadde begynt med noe som helst. Hva skulle jeg ha gjort uten energidrikker? Siden jeg aldri drikker kaffe, er det greit å ha et alternativ når man virkelig trenger noe å våkne på. Men det skal sies at slike drikker inneholder masse sukker, og derfor drikker jeg selvfølgelig dette veldig sjeldent!

Midnattssola skinner og havet er nesten vindstille. Vi kommer til å få et nydelig vær i morgen. Nord Norge på sitt beste <3 På tide å legge seg og få seg noen timers søvn på øyet. Jeg sier god natt til dere. Skal prøve å få blogget i løpet av turen, og få lagt ved et par bilder, but can't promise anything.

Good night peepz XXX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar