Google Website Translator Gadget

torsdag 28. juni 2012

Ferieplaner...

...Jeg nevnte at jeg har andre ferieplaner. Nå tenkte dere kanskje at road trip-en til Sverige var det eneste, men NEI, det er ikke bare det ;) Hva er vel en sommer uten syden? Vennene mine vet det allerede, men for de av dere som ikke vet det: 19.juli reiser jeg til Bulgaria.

Natalja inviterte meg, og før jeg rakk å tenke over det, hadde jeg sagt ja :) ¨Bare¨ en uke fordi hun jobber, men det er bedre enn ingenting. Hun er midt i en skilsmisse selv, så vi har backet hverandre opp og er i cirka samme situasjon. Hva passer vel da bedre, enn å ta seg en tur på et 4-stjerners all inclusive hotell rett på stranda? :) Hun, jeg og Anna (kjæresten til broren) skal bo i Nessebar, så kan vi dra til Sunny Beach og feste hardt hvis vi vil det. Nessebar er på UNESCOs verdensarvliste, og er visst den gamleste befolkede byen i Europa, og en av de gamleste befolkede i verden. Blir en spesiell opplevelse, MYE shopping, testing av helt ny mat, høre et nytt språk, se nye steder, masse kultur og kanskje noe historie. Gjør ikke noe at Bulgaria har et latterlig lavt prisnivå og at det er knallvarmt midt i juli ;) Målet med turen er å slappe av, glemme alle problemene vi har hatt, drikke alkohol fra all inclusiven jevnt over døgnet, trene hver dag på treningssenteret som tilhører hotellet, grille oss på stranda og bli BRUNE, spise god mat, shoppe og ha det GØY! Jeg er sykt spent på hva jeg kommer til å synes om Bulgaria. Har hørt en del om prostitusjon, ekle biller og dårlig mat, men de jeg kjenner som har reist dit i det siste har kosa seg veldig, så vi får se... ;) Billettene ble betalt samme dag som jeg flyttet fra Narvik... Hun bare ringte og spurte, og en time etterpå overførte jeg penger. Why not? Har sittet og sett på restplasser og drømt om å hoppe på et fly til Hellas, men alle er i eller skal til Alanya, så jeg har ikke giddet å spørre noen om å bli med. Dyrt er det også... Nei, nå blir det Sverige, så Bulgaria, og så........ ?????!!!! ;)

Her skal vi bo ;)

Stranda foran hotellet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar