Google Website Translator Gadget

fredag 29. juni 2012

Bøkene blir med på ferie...

Når man er en liten boknerd og skal på ferie, så sier det seg selv at man drar med seg lesestoff på reisen. I bloggpausen har jeg lest mange bøker, og desto mer jeg leser, desto MER ønsker jeg å lese. Er ofte innom biblioteket, og leier flere bøker av gangen. Noen ganger kjøper jeg bøker fordi jeg ønsker å kunne lese de igjen senere. Lesingen har vært en viktig faktor for veien ut av depresjonen, og jeg anbefaler alle som sliter med konsentrasjonen å ta fram en bok og forsøke å lese. Det tok sin tid før jeg kom inn i lesingen, og jeg leste ofte det samme om og om igjen, men jeg ga ikke opp. Nå nyter jeg hver side, og har også forsøkt meg på engelske bøker og sjangere jeg tidligere ikke har vært interessert i. Det har gitt meg mental stimulering og nye inntrykk, og jeg føler virkelig at bøkene har mye av takken for at jeg sluttet å bare sitte i sofaen og glo i veggen.

Disse bøkene følger med meg til Sverige:

Første bok i House of night-serien
av P.C. og Kristin Cast.

Mørk engel av Taylor Laini.

Begge bøkene er min favorittsjanger; fantasy. Gleder meg! Sistnevnte har fått veldig gode kritikker! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar