Google Website Translator Gadget

torsdag 28. juni 2012

Dagen i dag... + ny header!

Er det noen som vil være så snill å lage en ny header til meg, evnt gi meg noen gode råd om hvordan jeg kan lage en header?! Har sittet med dette i en time nå, og har i tillegg forsøkt å forandre på fargene i bloggen osv. Vel, det ble ikke så vellykket, men det får duge enn så lenge!

Så kooos å få hyggelige kommentarer :D Tusen takk Ida, Linn-Mari og Lena :) Fikk også høre noe positivt på Facebook, og det gleder meg. Trodde ikke at så mange kom til å stikke innom her, og dere vet; Når man ikke tenker optimistisk, så blir man i alle fall ikke skuffa :P Veldig koselig, så takk igjen!

Har vært og kjøpt blomster til besteforeldre og oldeforeldre, og vært på graven deres. Der møtte jeg en russisk blå (ligner på en blanding av British blue og siameser) som pratet fryktelig mye til meg. Han kooooste vanvittig mye og satt oppå gravsteinen hele tiden mens vi plantet blomster. Det var trist å kjøre fra han, for jeg er redd han har gått seg vill... Hva gjør en rasekatt på en kirkegård ganske langt fra bebyggelse? De er jo som regel ikke utendørs lenge av gangen, hvis de i det hele tatt er ute. Vi ringte til Dyrebeskyttelsen og jeg la ut en annonse på Harstad-gruppa på Facebook - i tilfelle noen savner den... Jeg har aldri sett en så fin katt, med en fløyelsmyk gråblå pels, grå snute og grå ¨barter¨. Et herlig gemytt, grasiøse bevegelser, lange lemmer og så søøøøøøøøt!! Så om noen år er det nettopp denne rasen jeg skal ha!


Jeg grillet meg i solarium i kveld, og det var herlig. Begynner å få litt farge nå... Veldig greit, siden hverken temperaturen eller været her nord er noe å skryte over. Vi hadde snø i begynnelsen av juni, og det har vært unormalt kaldt i år. Jeg skjønner meg ikke på de som jubler over 12 grader og sol, setter seg ut i bikini og later som om det er sydenstemning. For meg er ikke 12 grader noe å rope hurra for, så jeg foretrekker et kvarter i solarium i stedet. Har ikke vært så blek på VELDIG mange år, jeg som alltid har hatt farge på kroppen. Begynner å føle meg bra nå ;)

Tilbrakte resten av kvelden med å spise kyllingsalat og se på Spania-Portgual i EM-semifinalen. Utover natta begynte jeg og mamma å planlegge en litt spesiell road trip, og det blir skikkelig stas om det skjer. Får vite det helt sikkert i morgen... Må bare sjekke et par ting først. *Håper*

Har dere hatt en fin dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar