Google Website Translator Gadget

torsdag 28. juni 2012

Alanya i sommer?

Siden mange av mine venninner er i Tyrkia nå eller reiser i nærmeste framtid, så skulle jeg selvfølgelig ønske at jeg kunne vært der med dem. Jeg har fått spørsmål i flere måneder om jeg ikke skal komme nedover, men har ikke kunnet pga forholdet mitt i Norge. Nå som jeg er singel lurer kanskje noen på hvorfor jeg fortsatt ikke har reist til Alanya?! Vel, sannheten er at jeg ikke vil reise dit før jeg har gått ned alle kiloene jeg har gått opp siden 2009. Det føles ikke særlig kult å møte gamle bekjente og føle seg som en hval eller få kommentarer av altfor ærlige tyrkere som vil fortelle akkurat hvor feit jeg har blitt (ja, dere som har vært i Tyrkia vet nok litt om hvor ufordragelig sannferdige de kan være. Det kommer alltid til å være noen som slenger med leppa i gata, og de får et pent ¨siktir git¨ fra meg, men dette har med min egen selvfølelse å gjøre. Jeg har mine tanker om Alanya, men vil ikke dele noe før jeg har bestemt meg. Kan bare si at jeg IKKE kommer i juni/juli i alle fall... Så får tiden vise.

Men jeg har andre ferieplaner, og de forteller jeg mer om i morgen ;) Må sove nå. Good night peepz <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar