Google Website Translator Gadget

søndag 5. juni 2011

WIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Slik lyder det i hodet for tiden... Holder konstant på med noe, finner ikke ro i kroppen, er overaktiv og løser verdensproblemer samtidig som jeg steller huset i stand til min kjære kommer ;) Etter to døgn uten søvn, sovnet jeg i morges og våknet ved 17:30-tiden. Bestilte nye mobiler til hele familyen, da alle har begynt å fuske... Nå om dagen bruker jeg en NOKIA 3310 eller noe fra gaaamle dager, da min elskede Ericsson valgte å dø helt plutselig. Har funnet meg den splitter nye Samsung Galaxy S II som har fått terningkast 6 og skal være bra. Så da satser jeg på at den er like bra som den høres ut til å være ;)


Så faktisk fotballkampen mellom Portugal og Norge; Vi tapte. Surprise, surprise... Fikk slengt i en DVD: The messenger. Helt ok film på en lørdagskveld. Innså plutselig at jeg var innmari sulten. Begynte å bli svimmel og ukonsentrert. Det gikk opp for meg at jeg ikke hadde spist på 24 timer! JEG, Elisabeth, mat-elsker, GLEMTE å spise...!! Sier litt om hvor fokusert jeg er på at det bare er fem, snart fire, dager igjen til Yilmaz kommer.

Nå er kl. 3:30... Jeg kaster gamle papirer og sko + rydder på plass klær. Kunne vel gjort det i morgen, men vet at jeg ikke hadde fått til å sove nå uansett, så hvorfor ikke gjøre noe fornuftig i stedet.

Laderen til lap top-en min bestemte seg for å kortslutte på stuegolvet i stad. ¨Poff¨, sa det og så var den også død... Får klare meg uten lap top til mandag, da den fungerer dårlig uten strømtilførsel.

Har tragisk lite å fortelle, annet enn at jeg er sinnsykt superlykkelig og svever på rosa skyer + ikke er tilgjengelig for denne verdenen før neste helg. Går såvidt an å føre en normal samtale med meg, da jeg kommer med gledeshyl og ¨faller ut¨ fordi jeg tenker på noe heeelt annet.

Jeg er så lykkelig! God helg til alle dere der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar