Google Website Translator Gadget

tirsdag 7. juni 2011

Skoledagbok

Nå er det kun to døgn igjen til Yilmaz befinner seg på norsk jord!!! Jeg var uten nett i går, så fikk ikke oppdatert bloggen... Men har egentlig ikke så mye å skrive uansett. I natt har jeg f.eks vasket nesten hver eneste centimeter av soverommet mitt! Matinntak i går: En hamburger m/løkringer kl 24. Jeg klarer ikke å spise eller sove... Har ALDRI hatt det slik som dette før. Forsøkte å sove i formiddag, men var så utrolig kvalm. Tenkte at det var fordi jeg var sulten, så jeg spiste to brødskiver - og kastet opp som en gris etterpå :( Har ligget i senga i flere timer og hatt smerter i magen. Skikkelig uggen... Må jo være hamburgeren, siden jeg ikke har spist noe annet. Kanskje med en blanding av spente følelser også... Har alltid hatt problemer med magen og flere ganger blitt sendt til sykehus pga det. En psykosomatisk lidelse, sa legen, da jeg havnet på akutten i 1999. Dette året har jeg vært så og si konstant syk, på forskjellige måter. Lidelsen har blitt verre og verre fordi jeg har hatt så mye stress og negativitet i livet mitt. Vil håpe og tro at det hele roer seg når darlingen min endelig flytter hit, til meg :)

Leste forresten igjennom en gammel skoledagbok i natt. Husker dere den tiden når man skrev på vennesidene til hverandre og oppdaterte daglig om de tragiske hendelsene i våre spennende liv? Mens jeg leste, lo jeg av meg selv og tenkte ¨så tragisk!¨ Dagboken består av en oppdatering om gutter, gutter og atter gutter. Det var tydeligvis ALT jeg tenkte på - og så Tyrkia da. Jeg var 14 år, var drittlei av skolen, tøff som f*** når jeg skrev i dagboken, men hadde egentlig et tragisk liv. Mobiltelefonen hadde akkurat blitt noe ¨alle¨ ville ha, og livet mitt besto av å sende tekstmeldinger, henge med Lena E. og sikle etter ti gutter samtidig. Dersom noen av dere har gamle skoledagbøker liggende, så anbefaler jeg dere å finne de fram :) Ta en titt, se ha dere drev med når dere var ¨ung¨. He he, jeg begynner vel å bli nostalgisk, siden årene flyr fra meg. Til sommeren fyller jeg 27 år.. Tre år igjen til jeg blir 30 år :( Hvor ble årene av? Jeg vet at tiden har forandret meg, at jeg har blitt mer voksen, men jeg ante ikke hvor umoden jeg egentlig var den gangen. Har tydeligvis brukt flere dager på å dekorere hvert års skoledagbok med bilder, avisutklipp, dikt og lister. Jeg ELSKET lister. En skikkelig guttegal fjortis var jeg ;) Var du?


Ha en riktig fin uke alle sammen! Make the best of it! Og til alle dere Alanya-lovers som reiser/har reist: KOS DERE!! :)) For én gangs skyld er jeg ikke misunnelig i det hele tatt!

4 kommentarer:

  1. Hej! Ja, det sker minst sagt mycket här nu, ny lägenhet, ny hund och sp visumet. Jag är så nervös att jag spyr. Får jag fråga, hur Y fått sitt visum? Läste någon gång att han kommit in på en skola i närheten av dig?

    SvarSlett
  2. Turistvisa, men genom Norge. Så jag har varit hos polisen och blivit godkänd garantist, gjort hela alltet. Har ju fått fast jobb, och då stadig intäkt coh då kändes det bara dumt att gå genom mamma och Svea. :)

    SvarSlett
  3. En hel jobb bakom det, inte minst sagt 4 år av fram och tillbaka hit och dit. Men, jag ser egentlig ingen anledning för dom att säga nej... Men man måste ju förbereda sig på det med. Smset ja. Hur kan dom ge besked med sms? Haha, jag hr avtalat med en kompis att hon ska hålla mig i handen och läsa upp det. :S

    SvarSlett
  4. Eller hur! Hur kom dom på det liksom? För att göra det ÄNNU mer läskigt eller? Gaah. Jag dör ju här!

    SvarSlett