Google Website Translator Gadget

søndag 12. juni 2011

Dag 2 i Norge

Han er her fortsatt... Jeg våknet opp i dag, så meg til venstre og der var han. Han kommer til å være her i morgen også. Fantastisk! Ikke flere nedtellinger til avreise... Vi er så avslappet begge to nå som vi slipper å tenke på hvor mange dager det er igjen. Så hva har vi gjort siden sist?

Vi spiste mongolsk mat på Kinarestauranten. Nam!! Storkoste oss ;) Stakk innom Maria først, slik at Yilmaz fikk hilst på noen av folka... Maria, Stian, Marit og Ragnhild av de jeg visste hvem var. Vi ble nesten overtalt til å bli igjen der, men da var vi allerede på vei ut for å spise. Ble så sent at vi ikke kunne dra tilbake igjen... Kjipt, men får ta det igjen neste gang Maria har sammenkomst. Kjenner jeg henne rett, så blir det ikke så lenge til ;)

Mamma hadde laget Kvæfjordkake ¨Verdens Beste¨, så vi spiste kake til vi rullet ut av sofaen... (Nesten i alle fall). Deretter så jeg og Baby på Love and other drugs på DVD. Spiste potetgull og sløvet hele natten.

Nå har vi sittet litt i solskinnet på verandaen. Yilmaz er ferdig i dusjen, så nå er det min tur... Deretter bærer det avgårde til Dolly Dimples ;) Får se hva vi finner på etterhvert. Må gjøre NOE i alle fall! Onsdagen skal vi kjøre til Narvik, slik at han får oppholdstillatelsen sin på politistasjonen. Torsdag kjører vi utover til Lofoten og blir i et par dager. Gleder meg VELDIG! :)

Har dere hatt en fin helg peepz?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar