Google Website Translator Gadget

torsdag 9. juni 2011

The day, D-A-Y, has come!!

Om noen timer sitter jeg i bilen på vei til flyplassen. Cirka 13 timer fra nå kaster jeg armene rundt halsen på min kjære og kysser han velkommen til Norge. Det er ufattelig. Ingen som har vært igjennom samme prosess som oss kan forstå hvordan det føles. Det ligger to år med tårer, frustrasjon, savn og sorg bak gleden jeg nå har inni meg. Jeg har grått utallige tårer i lengsel etter min kjære. Ligget søvnløs nesten samtlige netter fordi det har vært for tungt å skulle sove ensom. Jeg har løst verdensproblemer, tenkt så det har knaket på hvilken vei som var best å gå. Jeg har drømt, hatt forhåpninger, fantasert om hvordan det skulle blitt om vi flyttet sammen. Nå skjer det. I to lange år har jeg elsket denne fantastiske mannen, og på grunn av avstanden har jeg vært nær ved å gi opp flere ganger. Har skjøvet han så langt fra meg at jeg helt glemte hvem han egentlig var, og hva vi hadde delt. Jeg er så takknemlig for at vi fant tilbake til hverandre, og virkelig kunne glede oss - sammen - over nyheten om at han har fått oppholdstillatelse. Alt har en mening... Jeg har lært veldig mye av de siste års erfaringer, på godt og vondt. Først nå er jeg klar for det som venter meg...

Yilmaz ligger og sover på et hotellrom i Alanya etter 8 timer på bussen fra Ankara. Det var enten å ta buss til Alanya og sove der for 70 kr, eller ta fly fra Ankara til Antalya, 700 kr, pluss vente 8 timer på flyplassen... Han har transfer fra hotellet i Alanya til flyplassen, og kl 01:10 i natt lander han på Gardermoen. Der skal jeg stå og vente på han :) Håper at han dukker opp :D Er fortsatt livredd for at noe skal gå galt!! Han har sagt farvel til foreldrene sine. Blir vel rart å ikke skulle se de på en lang stund. Moren reiser til søsteren hans i Roma, men stakkars faren som plutselig sitter alene i Ankara. Vi får reise på besøk snart :) Helt overveldende hvor mye faren har hjulpet Yilmaz med å få kommet seg til Norge. Han har virkelig ofret alt for at drømmen vår skulle gå i oppfyllelse. Uten pengene ville vi ikke ha kommet noen vei. 89 000 kr er MYE penger...

Egentlig skulle jeg ha vært hos Eva nå, men jeg byttet til et senere fly. Det ble dyrt, men Eva reiser til Sverige i morgen og har tusen ting å gjøre. Mamma var stresset fordi hun hadde flere ærender, så jeg måtte ha sittet på flyplassen fra grytidlig i morges og bare glodd rundt på alt og ingenting. Hadde blitt en vanvittig lang dag... Så tre kvarter vi vi skulle ha kjørt til flyplassen, endret jeg billetten. Reiser i kveld, så det blir ikke så mange timene å vente på Yilmaz. Er forøvrig 24 grader i Harstad i dag :) Typisk at jeg skal reise sørover til kulde og regn ;)

Maria skal kjøpe seg blender til helga, så det blir strawberry daquiri all night ;) Har kjøpt inn jordbær, og modern skal ta med seg Bacardi fra Polet. Blir sååå kos. ¨Syden¨ :D Har jo med en tyrker, så kan vi spille litt Tyrkia-musikk også ;) Høhø. Blir skikkelig bra :)

Nå babler jeg altfor mye unødvendig, så dette innlegget stopper her: WISH ME LUCK!! :))

Fra Hayko Cepkin-konserten ;)

@ the beach :)

Yea! Fra en slapp dag på hotellet ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar