Google Website Translator Gadget

mandag 2. mai 2011

Med blått øye...

Det har gått noen dager siden forrige innlegg. Nå sitter jeg på Angora og venter på middag... Har vært noen tunge dager, men forhåpentligvis kommer det lysere dager etterhvert.

Dag 6 fortsettelse: Christine og jeg gikk på shopping - igjen. Fant meg tre kjoler :) Så gikk vi og satte oss på Casablanca og prata litt skit + så på livet. Utrolig hvor mye man får med seg i edru tilstand :D Vi spiste tavuk döner til nattmat. Nam! Endte med at jeg ikke kom meg til hotellet før kl 2 på natten - 100% høy på Cola Light :)

Dag 7: Yilmaz kom til Alanya tidlig om morgenen. Vi spiste frokost og sov i noen timer, før vi dro til sentrum og møtte Christine. Jeg tok manikyr på frisørsalongen som har blitt min favoritt! Vi satt en stund på Starbucks og jeg koste meg med brownie <3 Etterpå handlet vi litt klær til Yilmaz... Shoppet to par Converse (jentemodellen i rødt + den vanlige modellen i turkis) til meg selv. Plutselig fant vi ut at vi skulle ut på byen, så da var det bare å dra til hotellet i full fart, skifte til finstasen og hive seg i en taxi tilbake til havnen. Vi vorset på Café Opera før vi dro til Casablanca, drakk et par drinker og endte kvelden på Istanbul Club. Møtte Anna og hadde en trivelig kveld :D Tror drinkene på Istanbul er sterkere enn hva jeg er vant til, da jeg ble plutselig full... Men kom meg helskinnet tilbake til hotellet i alle fall :D Ble irritert på Yilmaz, og vi diskuterte en del før jeg sendte han avgårde... Orket ikke å ha han hengende over meg.

Dag 8: Fant ut at Yilmaz ikke hadde reist; kun tatt inn på et annet rom på Angora. Vi fikk snakket sammen og han ble værende i Alanya. Kan ikke huske at vi gjorde noe spesielt denne dagen, da jeg var S-Y-K. Ble til slutt overbevist av Yilmaz om at jeg måtte på sykehuset dagen derpå...

Dag 9: Vi sto opp tidlig og dro på sykehuset. Jeg har bihulebetennelse, halsbetennelse, dobbelsidig ørebetennelse i mellomøret og betennelse i gangen mellom halsen og øret... Kan vel si at jeg fikk litt av hvert av medisiner, så ble ganske omtåket og fikk en ufattelig stor matlyst!! Spiste to middager i dag i tillegg til frokost og kvelds. Kranglet med resepsjonisten angående air condition og gikk tidlig til sengs, småirritert.

Dag 10: Formen var et hakk bedre i dag, men ikke særlig mye... Kan vel si at jeg ikke var noe hyggelig selskap med tanke på konstant hosting, snørring og nysing. Yilmaz og jeg gikk til en kinarestaurant i Atatürkgaten (like ved PTT). Der hadde de overraskende god mat, og det hadde blitt et utmerket kveld hadde det ikke vært for en krangel med Y. som igjen har reist tilbake til Ankara.

Akkurat nå sitter jeg i baren på Angora og ser på tyrkisk aften. Venter på at Christine skal komme innom en tur før jeg går og legger meg. Utrolig sliten, i kropp og sinn...

Goodbye peepz...

3 kommentarer:

  1. Fy faen! Håper ikke for hans del at jeg treffer på han for da tror jeg det svartner for meg!!!!!

    SvarSlett
  2. Du KØDDER med meg, fy faen.. Hvis jeg ser den lille fisen skal jeg slå han.. Please hold deg unna han.

    SvarSlett
  3. Seriøst !!! Jeg HÅPER han har dratt fra Alanya? For en tragisk dritt !

    SvarSlett