Google Website Translator Gadget

fredag 6. mai 2011

FYLLEANGST

I går var det vorspiel hos Pia, og det var virkelig hyggelig :) Jeg, Pia, Veronica og Linn Theres. Det ble inntatt et par flasker vin før vi kom oss til byen hvor jeg og Linn Theres endte opp et helt annet sted enn Pia og Vero :D Vi stakk innom Café Opera og Casablanca før vi endte opp på Bistro Bellman. Klarte å stikke innom Club Istanbul også. Er LITT sliten i dag...

Nå i kveld jeg har motet meg opp og gått ned til restauranten. Her møtte jeg de knalltrivelige jentene fra Nederland og Tyskland igjen :) Ja, det glemte jeg å fortelle... Etter mitt forrige innlegg kom Marianne på besøk til meg på hotellet. Jeg var skikkelig nedfor, men hun maste om å få treffe meg fordi hun mente at jeg ikke hadde godt av å være alene (ja, jeg vet at hun hadde rett). Jeg drakk Efes og vi hadde det trivelig i baren på hotellet, og når hun gikk hjem tenkte jeg å køye. MEN da ble jeg dratt med på fotballkamp sammen med alle som jobber på Angora + flere turister. De spilte mens jeg, to jenter fra Nederland og en jente fra Tyskland satt og ¨så¨ på og skravlet :) De spurte nå om jeg ville bli med ut i kveld og i morgen, men jeg har andre planer. I morgen er det TLC med Marianne, og i tillegg kommer Yilmaz tilbake til Alanya. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne delt meg i flere deler, slik at jeg kunne møtt alle de forskjellige... Men i stedet følger jeg fornuften og blir igjen på hotellet. Hodet trenger å hvile. Skulle gjerne fått servert de manglende puslebitene, slik at jeg slapp å ha sånn angst, men u know what they say: Shit happens...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar