Google Website Translator Gadget

onsdag 4. mai 2011

Survival

Av og til må man ta seg selv i nakken og tvinge seg selv til å gjøre noe. I går var en slik dag... Jeg ville bare sitte på hotellrommet og furte. Orket ingenting. Men jeg kom meg til slutt nedover til havnen og møtte Marianne. Vi spiste nydelig mat på TLC (det gamle Don Corleone) sammen med den nye norske eieren; Gabrielle. Trivelig dame! Så folkens, om dere har tenkt dere til Alanya i sommer anbefaler jeg TLC på det sterkeste. Fantastiske kjøtt-og pastaretter der!

Etterhvert kom det flere og flere folk fra Norge og joinet oss. Venner og bekjente av Gabrielle... Ble en veldig trivelig kveld :) Så plutselig sto Becelli der :) Har ikke sett henne på to år, så det var hyggelig å se henne igjen. Haha, Emmeli kom vimsende forbi, og jeg så typen til ei venninne som absolutt ikke burde ha vært ute så sent på kvelden ;) Møtte flere kompiser som spaserte forbi, inkludert en ¨eks¨ fra Havana Club + en tidligere arb.kollega av M og meget god venn av meg fra Ali Baba som jeg ikke har sett på lenge. Jeg pratet med Rachel; en massør og healer som har bosatt seg i Alanya og jobber her. Hun har massért Lady Gaga, så da måtte jeg fortelle om min kjære venn Tor Arne Jensen som er Madonnas personlige healer. hada, det høres sikkert utrolig ut, men dere som interesserer dere for det alternative har nok både hørt og lest om dette i mediene. Jeg trodde heller ikke det var sant i de dagene jeg og Tor Arne jobbet sammen på sykehjemmet. Han reiste til New York på Madonna-konsert og kom tilbake med hennes personlige telefonnummer. Kort tid etter reiste han til London, til Madonnas daværende hjem. Han har vært med henne på turné og står til disposisjon når hun trenger hans hjelp. Rachel ville gjerne snakke med han, så jeg kontaktet han og forhørte meg litt. Om dere ikke tror meg angående han og Madonna, så er det bare å google han eller sjekke siden hans på Facebook. Han er et fantastisk menneske med sterke evner! Hans positivitet og styrke er beundringsverdig. Har skrevet om han i min tidligere blogg når alt dette foregikk. Synd at han flyttet, men ingen kan ta i fra meg de fine - normale og unormale - minnene fra sykehjemmet! Ingen har fått meg til å le så mye som han... Dessuten stiller han alltid opp. Med tanke på alt han har å gjøre for tiden viser det hvilket menneske han er som ikke glemmer oss ¨gamle¨. Det er slik jeg kjenner han; ikke som big and famous. Men det er jo LITT kult da *fniiis* ;)

Nå sporet jeg litt av her... Poenget var at TLC er det perfekte møtested! Når jeg og Marianne ruslet hjemover hadde klokken allerede blitt halv 1, men når vi passerte Queens Garden tenkte jeg at Pia kanskje var der, så da måtte vi stikke innom der og titte... Og hun var der, søte Pia - og Veronica :D I løpet av disse timene har det blitt booket party for i morgen, fredag og lørdag. Kommer til å være et stykk sliten Elisabeth på søndag. Puhh...

Når jeg kom tilbake til Angora kommenterte flere her at jeg så mye bedre ut! Har jo sittet med tårer i øynene konstant, usminket og jævlig, i flere dager nå. Kom tilbake til hotellet med et smil rundt munnen, for første dag på en evighet føles det ut som. For disse dagene har føltes som år...

Nå vil jeg ikke hjem!! Vil være her - heeele sesongen. SUKK!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar