Google Website Translator Gadget

tirsdag 3. mai 2011

Ulykkelig

Det finnes ikke noe annet ord som kan beskrive min emosjonelle tilstand akkurat nå. Dagen har jeg tilbrakt på rommet, hvor jeg har grått utallige tårer i sinne og sorg.

Skal møte Marianne, for å spise på en restaurant jeg ikke har prøvd før. Måtte virkelig mote meg opp for å gå i dusjen, ordne meg og ta på meg litt sminke. Ingenting som klarer å dekke over blåmerkene i ansiktet uansett, så hva er egentlig vitsen... Vet at jeg kommer til å få spørsmålet ¨What's happened?¨ Hva skal man gi som svar til mennesker man ikke kjenner... I morgen kommer jeg garantert ikke til å bevege meg utenfor rommets fire vegger. Har mest lyst til å bare reise hjem... Skal sjekke billetter på nettet nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar