Google Website Translator Gadget

torsdag 19. mai 2011

JEG LEEEVER

Først vil jeg gratulere LENA L. med dagen! Håper at du får en super bursdagsfeiring :)

Ville bare informere dere om at jeg lever, dersom noen av dere skulle tvile. Jeg er fortsatt i Alanya... Couldn't go home. I forrige uke kom Yilmaz tilbake til Alanya, og siden har vi holdt sammen. Vi koser så mye, viser forståelse ovenfor hverandre, behandler hverandre respektfullt og snakker sammen - jeg mener; Vi SNAKKER sammen - på ordentlig. Ikke som før. Vi flyttet til et annet hotell: Kleopatra Blue Life, for ca 10-11 dager siden, og forrige torsdag skulle jeg egentlig reise hjem. Men den gang ei... Mamma kjøpte ny returbillett til meg, så i morgen skal jeg hjem... NOT! Har nettopp endret billetten min igjen. Jeg blir enda en uke til... På rommet står en ferdigpakket koffert, transporten til flyplassen var i boks og Yilmaz hadde bestilt bussbillett hjem. For et par timer siden, i 1-tiden i natt, måtte jeg plutselig ned i resepsjonen for å bruke nettet og sjekke billetter hjem. Jeg fikk ikke ro i meg før jeg hadde gjort det... 10 minutter etterpå var den nye billetten bestilt.

Jeg lover å komme med oppdatering når jeg kommer hjem, men foreløpig kan dere i alle fall vite at jeg har det bra. Bedre enn på veldig lenge. Den største begivenheten siden sist er:
- Hayko Cepkin-konsert på Bistro Bellman. Alle vet jo at han er min drømmemann, mitt idol, min store kjærlighet :D Og konserten med han var RÅÅÅÅ!!!! Vi ventet i tre timer før konserten begynte, og vi sto helt fremst ved scenen. Fikk se Hayko på nært hold, og HERREGUUUUUUUD. Det var FANTASTISK!! Han hadde gjort om alle sangene sine til metal, og han gjorde sine fantastiske brøl om og om igjen. Yilmaz er ikke akkurat noen metalfan, men til og med han storkoste seg :) Jeg var svimmel, ør og i lykkerus etterpå. Herlig! :) Skal legge ut bilder senere...

Nå skal jeg opp og legge meg sammen med min kjære, for nok en natt i Alanya - ikke min siste :) Så har jeg en nyhet til dere, men det får vente til jeg kommer hjem... ;)

1 kommentar:

  1. Tusen takk snuppa! :)
    Ja gleder meg til et utfyllende innlegg! U got alot of explaining to do! :P hehe!
    Glad du er happy igjen <3

    SvarSlett