Google Website Translator Gadget

lørdag 9. januar 2010

Yanayim yanayim...

...Ateslerde yanayim. O kirmizi duda... Og så husket jeg ikke mer :) Yilmaz fullførte setningen hver bidige gang. Jeg ser på bilder og minnes nyttårsaften. Den kommer aldri til å gå i glemmeboka. En fantastisk kveld! Vi hadde det vilt gøy. Jeg håper at jeg får feiret mange flere nyttårsaftener med deg, Bebegim.

I dag har vært en slækk dag. Jeg våknet i halv fire-tiden, hoppet i dusjen og gjorde meg klar til middag. Siden det ikke ble ribbe og pinnekjøtt i jula, disket mamma opp med pinnekjøtt om kvelden når jeg kom hjem, og i dag var det altså ribbe :) Det smakte fortreffelig! Bedre sent enn aldri :)

De ringte fra jobben. Jeg jobber 100% neste uke, så det blir deilig. Godt å komme seg tilbake på jobb igjen etter å ha sløvet i snart tre uker ;) Er spent på om de ringer fra skolen på mandag. Jeg håper å komme i gang til uka, slik jeg fikk beskjed om når jeg var på evaluering.

Må tilføye at jeg er superglad for at Criminal Minds er tilbake på skjermen med nye episoder!!






Ellers svever jeg på rosa skyer :) Min kjære leser til eksamen som en helt, og jeg er så stolt av han. Vi snakker på Msn innimellom, så heldigvis får jeg sett han noen timer hver dag. Jeg er så glad! Vil hoppe opp og ned av glede! Føler meg så heldig. ENDELIG var det min tur! Man må kysse en del frosker før man finner prinsen... Og erfaringen man får, tar man med seg videre. Jeg har lært så mye, både av mine egne og andres feil. Nå er jeg klar til å satse, og denne gangen føles det riktig. Jeg vil ha han. Bare han. Vi gjør hverandre lykkelig.

Her er et bilde fra sommeren. Lite visste vi om hva som ventet oss :) Vi har pratet mye om hvor rart det er å tenke på hvordan situasjonen var da i forhold til nå:





...Og jeg fant denne montasjonen på nettet:






Seni seviyorum...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar