Google Website Translator Gadget

torsdag 28. januar 2010

Teller dager...

Nå er det kun to dager igjen til avreise... Jeg kan ikke tro det!! Kofferten står åpen i gangen. Jeg har enda ikke begynt å pakke, så det begynner å haste...!! I natt sov jeg til halv fem, og siden den tid har jeg vært lys våken. Det finnes sikkert titusener av sommerfugler i maven min nå :) KUN TO DAGER IGJEN!!

Yilmaz fikk vite eksamensresultatene i går. Han fikk AA på den ene hvor han skulle konstruere en antenne (what?), og over gjennomsnittet på de andre. Han er så smart, babyen min :) Jeg er så stolt av han! :)
Ellers var jeg på besøk hos Lena i forgårs. Har ikke sett henne siden før jul, så det var virkelig på tide. Veldig koselig å se henne igjen :) :) Og Natalie har vokst så mye siden sist, og nå ¨prater¨ hun masse. I alle fall mange lyder :)

Nå må jeg hoppe i dusjen. Har frisørtime og vurderer virkelig å lysne håret + klippe det mye kortere. Skal få satt inn et bilde i løpet av dagen... :)

Ha en strålende dag alle sammen XXX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar