Google Website Translator Gadget

tirsdag 11. september 2012

Nå er det offisielt...

...For de av dere som ikke har fått det med dere på Facebook, så er Emrah nå offisielt kjæresten min ;) Han spurte meg en dag om vi ikke kunne dele det på Face, men jeg sa nei... Redd for hva andre kom til å tenke, redd for at det skulle skje noe dersom det ble offisielt. Å ha noe man ikke riktig vet hva er, for så å skulle dele det med verden, er vanskelig. Men etter noen dager skremte ikke tanken meg lenger. Jeg vet hva jeg føler for han og hva han føler for meg. Jeg savner han de få timene vi er fra hverandre. Jeg lengter så mye at det gjør vondt. Kyssene hans kjennes helt ned til tærne, jeg blir lykkelig av å se hvordan det skinner av øynene hans og når han virker trist gjør det vondt i hjertet. Det er ikke vits i å legge skjul på at jeg er hodestups forelsket, på en helt annen måte enn tidligere. Aldri har jeg begjært noen så mye som han. Akkurat nå er det ubeskrivelig godt å være meg.

Jeg beklager utrolig dårlig oppdatering på bloggen. Jeg får liksom aldri kommet meg hjem. Dro hjem i et døgn fordi jeg var så syk, men neste formiddag var jeg tilbake igjen. Dette var på fredag - og jeg er fortsatt hos han. Har ligget med influensa, smerter i ørene, bihulebetennelse og halsonde i seks dager. Jeg er utslitt, og når jeg er syk vil jeg helst bare være alene og sove dag og natt. Men ikke nå. Jeg er nødt til å dra hjem en dag snart, men på den andre side er det ingenting som venter på meg, ingenting viktig jeg skulle ha gjort... Bare ei mor som er kjemppesur fordi jeg tilbringer tid sammen med en tyrker/kurder. Kan vel si at hun har dårlig erfaring med mine to siste eks-kjærester, men jeg er 28 år og er nødt til å leve mitt liv slik jeg ønsker. Tanken på å få slengt noe negativt nå, orker jeg ikke, når jeg har det så godt her jeg er nå. Kanskje jeg tar meg en tur hjem i morgen... Får se.

Vi prøver å være utenfor døren av og til, så vi går turer, er innom butikken, jeg har møtt både Laila og Maria, vært på kafè, og her en dag spiste E og jeg middag på Kinarestauranten:



Dårlig kvalitet på bildene (tatt med mobil).

På torsdag blir det kafè med Laila og lørdag innflyttingsfest hos Maria og kjæresten :D Blir spennende og trivelig å møte gamle kolleger og venner igjen. Jeg prøvde å få med meg E, men det ser ut til å bli vanskelig. Jeg lever fortsatt i håpet :P

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du är förälskad Elisabeth! Du förtjänar som jag sagt det allra bästa så jag håller tummarna för er! Han ser ju väldigt söt ut iaf ;-) Kram! <3

    SvarSlett