Google Website Translator Gadget

fredag 2. juli 2010

Graduation

Om tre timer er vi paa vei til universitetet hvor Yilmaz har tilbrakt de siste aarene av sitt liv. Det er avslutning i dag... Spennende :)) I natt kjörer vi til Alanya, saa naa driver jeg og pakker, slik at det meste er klart til avreise. Yilmaz er hos skredderen, saa da er det kjekt aa faa oppdatert bloggen litt ;)

I morgen tidlig ankommer vi Alanya, saa blir det noen timers sövn för vi inntar stranden :D SOOOOL!!! Jeg kommer til aa smelte vekk etter en halvtime, men heldigvis er Baby verre enn meg... Blir noen turer ihavet ja :) Hörer rykter om bursdagsvors hos Kate i morgen kveld. Takk, Lena :)) Gleder meg massssse :) Ja, for etter kl 24 fyller jeg 26. Uwaaaeeee, aarene flyr og jeg föler at det er saa mye jeg skulle ha gjort för jeg fyller 30. Men naa begynner ting aa skje, saa jeg tror at jeg faar oppnaadd en god del för den tid ;) Lördag skal det i alle fall bli liv. Kommer til aa bli rart aa vaere tilbake i Alanya igjen... Vi var jo der baade i desember og februar, men naa er det sommer og folka er tilbake. Jeg skal nyte dagene... <3 <3

Wish u all a great weekend :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar