Google Website Translator Gadget

tirsdag 29. juni 2010

Back in Turkey ;)

Saa kom man seg endelig tilbake til herlige kjaerester, kebab, sol og ikke-norsk tastatur. Naa sitter jeg paa rommet til min kjaere og ser paa Baby sette sammen en saann vifte-greie. Jeg ville ha, siden det er ganske varmt ogsaa om nettene. Snille Baby... <3

Jeg ankom Istanbul 19:50 tyrkisk tid, og sprang rett i armene til Yilmaz. Vi ble hentet av en minibuss som tilhörte hotellet vi skulle bo paa. Der ramlet det inn en haug med tyrkere samtidig med oss. Flyet deres var innstilt, saa de hadde faatt gratis hotellovernatting av flyselskapet de reiste med. Vaart rom med dobbelseng var tydeligvis gitt bort, saa da fikk vi liksaagodt en SUITE i stedet!!!!!!! Kan bare si at det var SINNSYKT NICE!!!!!!!! Vi hadde en hel leilighet for oss selv, badekaaper og töfler, to flatskjermer, en overfylt minibar og masse greier i smaa beholdere, i tillegg til 24-timers room service som vi benyttet oss av. Tenke seg til aa spise spaghetti bolognese i himmelseng kl tolv om natta.... Herlig, herlig :) Vi sov ubeskrivelig herlig og vaaknet opp til frokostbuffet. Deretter pakket vi, sjekket ut og ble kjört tilbake til flyplassen. Tiden gikk kjapt, flyturen var smertefri og vips var vi "hjemme". Det var koselig aa möte familien Avci igjen :) Vi stakk til restauranten hvor de lager himmelsk döner med saus og ost, pluss at man faar masse forretter gratis... Deretter dro vi videre til Bahceli hvor vi spiste vafler ;) Har savnet de vaflene saaaaaaaaaa mye. Naa er vi slitne og jeg tror det er time for bed... Natta folkens! Gleder meg til aa vaakne opp og se at Baby fortsatt er her, for det har ikke gaatt opp for meg at vi faktisk er sammen... Det hele föles som en dröm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar